Vanliga frågor om våra bokningssystem

Här har vi samlat en mängd vanliga frågor vi ofta får om våra bokningssystem. Titta igenom dessa frågor och se svaren på frågan om våra billiga online bokningsfunktioner finns här. Om ni har några undringar så kanske svaret finns här. Om inte – kontakta oss.

Ni får bokningssystemet gratis i 3 månader om ni köper för er helt år. 30 dagar prova på och sedan 12 månader till priset av 10.

Ja. I vårt max-paket ingår det en hemsida med webhotell (hosting).

Vi hjälper er att lösa detta helt utan problem. Denna bokningsfunktion fungerar på alla hemsidor.

Det ingår obegränsat med bokningar i våra system.

I vårt max-paket ingår e-mail och telefon-support.

Vi gör backup på databasen varje dag -7 dagar i veckan året runt. Dessutom finns alltid bokningsmailen att tillgå om det skulle vara akut innan allt är återställt.

Ni får ett mail direkt när bokningen är gjord. Antingen ligger den sedan och väntar på att ni bekräftar bokningen eller så går den igenom direkt. I samma stund är bokningen registrerad i er kalender.

Kunden får bekräftelse via e-mail direkt efter bokningen. Även påminnelser via SMS är möjligt.

Den funktionen finns som tillval och går att integrera i bokningssystemet.

Absolut. Datum och tider kan i själva ställa in.

Nej. Dock finns det några tillval som kostar extra, t.ex. SMS. Dessa kostar 69 öre/st och tillkommer för varje utskick.

Alls inte. Support ingår så ni kommer igång, sedan sköter det sig mycket självt.

Ja. Det ingår funktion för nyhetsmail. Ni kan då med enkelhet utforma snygga utskick och sända ut erbjudanden och rabatter till era tidigare kunder.